torsdag 4 maj 2017

April i bilder

Jahapp, så var det ny månad OUT OF NOWHERE, så nu kör vi en till sammanfattning:


Jag är vuxen så om jag vill köpa en BB-8-lampskärm får jag göra det.


Gick på en pokéwalk vid universitetet medan jag väntade på att Amanda skulle sluta så vi kunde gå och lämna blommor vid Sergels torg. Vi stal påskliljor ur rabatten vid museet ...


Slog in ett jättestort paket till Martin och försökte ta en gullig bild med marsvinen för att visa hur stort det var. De var inte lika taggade som jag ...


Var på AW med Jessika och Amanda. Vi rundade av vid åtta för vi är uppenbarligen gamla och trötta.



Var tvungen att testa den nya fantan som typ verkade som gjord för mig. Det var en bra smak men inte en bra läsk if that makes sense?


Var på spelmuseum med Chriss och Trams. Naturligtvis spelade Chriss Kingdom Hearts ...


Vi hade Cheese & Whine-night och hängav oss åt häxkonster. As you do.


Lite spänning i vardagen när brandlarmet gick! Vi hade i alla fall tur med vädret ...


Avslutade månaden med att vara kulturell och gå på Kulturnatten och se när mitt favoritwrockband The Swedish Shortsnouts spelade på Stadsbiblioteket. De drog en fet crowd!

True story.

Inga kommentarer: