söndag 5 mars 2017

Februari i bilder

Var februari bättre än januari? Tja, alltså jag var ju bara sjuk en vecka istället för tre, så på det sättet var den väl det ...


Månaden började jättedåligt, så jag försökte ta hand om mig själv. Ch gav mig en jättegod banankaka som gjorde allt mycket bättre.


Vi hade brädspelskväll på museet! Vi spelade Exploding Kittens och Betrayal at House on the Hill, båda spelen var fett nice.


Var på jobbintervju (och får veta senare DEN HÄR VECKAN om jag får jobbet eller ej). Köpte en fin växt på vägen hem.


Det var dags för MELLO. För att slippa twittra med saltiga fingrar åt jag surskallar med gaffel.


Det var #partysöndag i kassan. Amanda fixade läsk, Filippa fixade godis och jag stod för chipsen. 10/10, bra koncept.


Gick hem från jobbet och fångade pokémon. Såg också en jättefin solnedgång.


Eftersom det var pink pokémon event och Alla hjärtans dag hade jag min Jigglypuff-tröja.


Alla hjärtans dag-fika! Någon hade tappat en 200-kronorssedel utanför museets entré, och när ingen kommit för att claima den på hela dagen donerades den till vår fikafond.


Firade pappas födelsedag några veckor sent.


Det var sportlov och för att roa oss styrde jag upp ett museibingo! Fick två påsar surskallar när jag fick bingo. Mmmm.


Vi fick en bok och ett nyckelband från jobbet. Älskar jobbloot.


Martin var här över helgen och gav mig födelsedagspresenter. Bland annat fick LED-Charmander en liten (eller ok rätt stor) kompis i form av kruk-Bulbasaur. Kan vara den bästa presenten jag fått, ever.


Köpte även en present till mig själv, i form av en ny plånbok!


Och så var vi på bokrean, och det blev förstås en del böcker där också!


Avslutade året med semmeldagen. Är egentligen inget fan av semlor, men när chefen åkt till ett bageri på morgonen för att köpa köttfria semlor till oss veganer, då är det bara att tacka och ta emot.

Och det var februari. Känner att hur mars blir väldigt mycket beror på om jag får det där jobbet eller inte. Stay tuned!

True story.

Inga kommentarer: