måndag 23 januari 2017

Never a frown with golden brown

Uuuggghh, januari blev inte som jag tänkt mig. Hade så mycket att se fram emot! Chriss hälsade på, jag skulle styra upp min blogg, mitt jobb, mitt liv, jag skulle inte behöva stressa över pengar eller pass på museet och lägenheten skulle vara ren och fin ...

Och så blev jag dödssjuk. Eller okej, jag överdriver, men jag blev utslagen i influensa efter en dags ledighet (och Martin trodde typ att jag dött och började SMSa mina kompisar, så jag överdriver inte helt) och har fått tacka nej till så mkt museijobb att jag nu inte kommer att komma upp i så många timmar som jag behöver för att gå runt. Jag var sjuk hela tiden Chriss var här så istället för alla amazing planer vi hade såg vi mest på My Little Ponies och hon tvingades laga mat åt mig. Det var ju kul bara att träffa henne iofs, men alltsååååå.

Dessutom var jag på en jobbintervju för ett jobb jag verkligen ville ha, men fick det inte så alla mina drömmar om att börja året med en fast anställning och riktigt med pengar och allt sånt skit sprack.

Så det var ju en bra början på det här året, får man väl påstå.

True story.

Inga kommentarer: