torsdag 7 juli 2016

Review: Vad jag pratar om när jag pratar om löpning

Vad jag pratar om när jag pratar om löpning Vad jag pratar om när jag pratar om löpning by Haruki Murakami
My rating: 4 of 5 stars

Det har gått över en vecka sen jag läste klart den här så det känns som att den här recensionen inte kommer nå upp till min vanliga standard (HAHAHAHAHAHAHAH skämtet är att alla mina recensioner är skitdåliga, thankyouverymuch, jag är här hela veckan). Jag förväntade mig typ att jag skulle älska den här för den handlar om löpning och skrivande, mina två största hobbies, men ... den var inte så bra som jag trodde den skulle vara.

Men efter en vecka har jag kommit fram till att det inte nödvändigtvis betyder att det är dåligt. Det är en bra bok, det är en intressant bok, och även om jag inte håller med om allt Murakami säger, håller jag med om tillräckligt mycket. Jag tänker inte heller på något speciellt när jag springer, men jag kommer oftast tillbaka och känner mig bättre kring alla problem jag har.

Inte tillräckligt mycket om hur löpning och skrivande hänger ihop dock. Det är min favoritgrej att läsa om.


True story.

Inga kommentarer: