onsdag 13 juli 2016

Juni i bilder

Nu är det ju nästan halvvägs genom juli så kanske lite sent för en tillbakablick, eftersom jag för tillfället är mer fokuserad på att blicka framåt: mot hösten. Fy fan. Bara några månader kvar innan man kan dränka sig i pumpor och ha på sig kläder man faktiskt gillar. Kan knappt vänta.

Men, juni då:


Jag roade mig i butiken.


Mikaela slutade, så vi ställde till med superfika för henne. Det var vääärt.


Jag sprang Blodomloppet och det gick jättebra! :D


Var hemma hos Li för ett MultiConmöte. Där bjöds på veganskt fika: oreotårta och havrekakor. Alla tyckte oreotårtan smakade vinylhandske utom jag som tyckte den var nice!


Åkte till Uppsala för att låna Quidditchutrustning. Här är jag och Wilson (aka Klonken) på väg hem.


Chillade lite på jobbet.


Åkte till Dalarna med mitt andra jobb. Det var väldigt fint där!


Och så testade jag min cosplay inför MultiCon!


Köpte nya löpskor för jättemycket pengar.


Reste med en TARDIS ...


Till MultiCon, som det äntligen var dags för! Men vad som hände där kanske det blir ett eget inlägg om ...

True story.

Inga kommentarer: