tisdag 6 oktober 2015

September i bilder

DET ÄR OKTOBER. Älskar oktober. Allt är fint, och i slutet är det Halloween och sen börjar NaNo, typ my favorite things. Fy fan vad fint det är. Så fort augusti tar slut blir livet fan värt igen. Fast vad hände ens i september? Jag minns att jag var nöjd och glad över att sommaren var över, men annars tror jag fan inte jag gjorde någonting.


Jag firade första dagen på hösten genom att dricka kaffe.


Det regnade jättemycket. :D :D


Jag avlivade stackars Kíli. :(


Jag såg en skitdålig dokumentär på Netflix. 10/10 foliehattar, would recommend.




Min brevkompis skickade "the most aggressively Texan package ever". Det är fett fint.


Jag blev av med gipset!!! Det var jätteäckligt. Den vita grejen nere vid fotknölen är lös hud. Mmmm, fräscht.


Jag tog ett bad med en fin badbom från Lush. Det var asnice.



Vi åkte ut till landet och jag firade att jag kan ha skor på mig igen. ^^


Sedan joinade jag ett supersecret boyband som hade årsmöte i mitt hus. Det var också nice. Vi åt tre sorters paj och drack massa te. Good times.

Ehhh och det var typ September??? Har läst massa böcker så det är femhundra bilder på det också. Och druckit pumpkin spice kaffe. Men det är väl typ det ...

True story.

Inga kommentarer: