lördag 6 oktober 2012

BAMF Girls Club

Igår hittade jag av en slump en helt AWESOME serie på YouTube som heter BAMF Girls Club.

Bildkälla: http://www.andpop.com/
Om det inte syns är det alltså Hermione Granger, Katniss Everdeen, någontjejfrånTheWalkingDead, Lisbeth Salander, Buffy Summers och Bella Swan, och ploten är väldigt simpel: de flyttar allihop in i ett hus, typ som i The Real Life.

Ni hör ju hur awesome det är. Jag tänkte göra det lätt för er och lägga ut de fyra första avsnitten här så att ni bara kan klicka play och njuta i tjugo minuter!









Nu när ni har sett hur fantastisk serien är kan ni gå till YouTube och kolla på lite behind the scenes-grejer och inse att inte bara är det en serie som bara innehåller tjejer, den är dessutom skriven, producerad, regisserad och skapad av tjejer. Vilket ju är så jävla nice bara det.

Här har ni deras Kickstarter-projekt som ni kan ge lite pengar till om ni vill ha mer BAMF Girls Club - och det vill vi väl? Jag tänkte ge typ 50 spänn eller nåt, för jag är pank, och så får vi se när det kommer nytt. ^^

True story.

1 kommentar:

hanna sa...

Hahahahha alltså så himla kul! Älskar Bella alltså.

Jag skröt om dig och dina nanoskillz precis på min blogg, haha.