söndag 1 mars 2009

Nördparty ftw

Självklart har jag en sån ring, vilket äkta fan doesn't?För ungefär 4 år sen, lite mer måste det vara, när jag fortfarande lajvade och umgicks med folk som gjorde det hade vi ungefär en hobby: titta på Sagan om Ringen. OM vi inte gjorde det, så tittade vi på extramaterialet, och det gick så långt att jag till slut insåg att om jag ser de filmerna en gång till kommer jag aldrig mer kunna se dem. Så, konsekvent som jag är, sa jag till mig själv att inte se dem igen förrän jag blev 20. Och det blev jag, för er som missat det, i fredags, så den logiska grejen att göra igår, var att ha ett LotR-maraton.

Det var niice i och för sig. Nu när jag inte läste böckerna på ett tag var filmerna riktigt bra, sen roade vi oss med att köra ett drinking game också, vilket var kul i början, men efter första filmen ville ingen av oss dricka läsk igen, så vi gick över till vatten, vilket vi fick ge upp efter andra filmen av naturliga orsaker. Men det var ändå jäkligt skoj.

Och så gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra igen, och tog på mig mantel och gick och köpte pizza. Vi rycktes med i stämningen typ. Väl på pizzerian satt fyra tolvåringar och var dödscoola och försökte dissa oss, men det var mest skrattretande eftersom vi var dubbelt så många och säkert dubbelt så gamla också. Men det var lite retro där med, det var länge sen jag blev dissad av små coolingar från Skolhagen. ;P

Nu ska jag läsa ut Obama så att jag kan börja på Lord of the Rings igen. Det var väl en sådär två år sen, så det är på tiden!

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Zackrisson sa...

Hela dagen ägde. Dödliga alvruskningar och longing eyes är skiten!
Obs att jag röstade på alla tre alternativ. ;P

Ell sa...

HAHAHA, jag anade att någon vitsig människa gjort det!
Alviska dödsruskningar var det ju! XD

Anonym sa...

Owh, vad mysigt det låter! Jag skulle aldrig klara av att förbjuda mig att göra något innan en viss ålder. Speciellt inget som jag tyckte så mycket om x'D
Självdisciplin måste du ha! O.o